среда, 22 мая 2013 г.

Тороговой бренд Японії'' на моду і національну кухню Штаб стратегії інтелектуальної власності японського уряду оприлюднив план створення "бренду Японії" (Japan brand) для експорту виробів японської моди і страв японської національної кухні. Незабаром штаб сформує робочу групу зі створення "бренду Японії", до якої увійдуть провідні дизайнери, художники-модельєри і фахівці в області кулінарії. Вони розроблятимуть експортну торгову марку, яка має забезпечити таку ж популярність за кордоном японської моді та японської кухні, який користуються японські кінофільми, музика і відеоігри. Уряд також розглядає план установи особливого призу прем'єр-міністра "кращому кухареві Японії". Крім академічних експертів, до складу робочої групи також увійдуть Хірохиса Кояма, власник ресторану національної кухні "Аоягі"; Києм Мікуні, шеф-кухар і власник готелю Hotel de Mikuni; Нобуюкі Ота, керівник салону моди "Іссей Міяке"; а також художник-модельєр Юмико Хара і дизайнер Акіра Мінагава. Свій перший, попередній звіт робоча група планує зробити в лютому, після обговорення всіх можливих способів встановлення експортного бренду на вироби моди і кулінарії. З 1970-х років в Японії з'явилося безліч талановитих дизайнерів, які отримали міжнародне визнання, таких, як Иссей Міяке і Едзі Ямамото. Проте їх знають більше за кордоном, ніж у рідній країні. Чиновники кажуть, що створення торгового бренду на кулінарні вироби сприятиме зростанню популярності та розумінню японської культури в усьому світі. Якщо японська кухня за кордоном стане ще більш популярною, це дасть Японії можливість збільшити експорт сільськогосподарських товарів. Уряд прийшов до висновку про необхідність сприяти пропаганді страв японської кухні, тому що з недавнього часу першокласні японські ресторани стали програвати в жорсткій конкурентній боротьбі, яка ведеться в умовах різкого економічного спаду, і за кордоном почав складатися негативний образ японської кухні, нібито має бідний асортимент. "Ми хочемо встановити" бренд Японії "на вироби моди і кулінарії, які можуть здобути у всьому світі широку популярність поряд з виробами високих технологій, музикою і кінофільмами. Таким чином ми збільшимо конкурентоздатність вітчизняної промисловості та покращимо імідж Японії, що призведе і до збільшення кількості туристів ", - заявив представник штабу.